پایبندی ب اعتقادات یا عقب نماندن از دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 1372
:: بازدید سال : 2245
:: بازدید کلی : 621722

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
پایبندی ب اعتقادات یا عقب نماندن از دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:53 | بازدید : 255 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان....!!!

دوستان نظرتون در مورد این مطلب چیه؟؟؟؟ شاید نظرات تا حدودی مشخص باشه اما بهتره از شما بپرسم و قضاوت نکنم....!!!!

 

<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

 

 

جمعه شبی که گذشت خیلی ها در جهان منتظر بودند ببینند 32 تیم راه یافته به جام جهانی برزیل چطور در 8 گروه 4 تیمی تقسیم می‌شوند؛ ساعت ها و ساعت ها برنامه تلویزیونی و رادیویی در سراسر جهان بهمراه صدها نسخه مکتوب و مجازی در نت هم ماه‌ها درباره این موضوع حرف زده و نوشته بودند، تا جایی که شاید میلیاردها نفر دیشب مهمترین دغدغه ذهنشان این بود که بالاخره جام جهانی چه می‌شود.

 

در ایران هم شور و هیجان زیاد بود صدا و سیما برای اینکه از غافله عقب نیافتد به نود فردوسی پور 3 ساعت آنتن زنده در بهترین ساعت ممکن اختصاص داد تا با حضور 4 کارشناساس فوتبال به پوشش زنده مراسم بپردازد.

برنامه ی فیفا در برزیل اما طبق قاعده جهانی عرف شده در 100 سال اخیر جهان با فرهنگ عمومی و مذهبی ایران تناقض بزرگی داشت، جهان در حال مدیریت لیبرالیسم «بی قید وبند» سخت در تناقض با فرهنگ مذهبی کشورماست پس زیاد جای تعجب ندارد ما نتوانیم مراسم فیفا را برای مردم نمایش دهیم.

این البته از تناقض های تاکنون حل نشده فرهنگ عمومی کشور است ما با جهانی در ارتباطیم که فرهنگ «شهوتران» و «هوسبازش» با روح کلی اکثر ایرانی های مسلمان و حتی غیرمسلمان نمی خواند.

بگذریم... دیشب اما جناب «عادل فردوسی پور» صراحتا از اینکه نمیتواند مراسم را «کامل» پخش کند گلایه می کند و با تیکه های مکرر از مخاطبین می خواهد این یک شب را تحمل کنند؛ خنده های پی در پی آقای مجری، اظهار اینکه لباس مجری خانم «منشوری» است و ... با واکنش مهمان ها مواجه شد، مهدی مهدوی کیا به صراحت گفت این تصاویر در کل دنیا پخش می شود ما هم باید کاری کنیم!

تاسف برانگیز است که در آنتن زنده صدا و سیمای تلویزیون ایران اسلامی کسانی بنشینند و ژست بگیرند که متاسفانه نمی توانیم تصاویر مراسمی را نشان دهیم که اتفاقا در آن پر است از تصاویر ضد اعتقادات صریح اسلامی!

تاسف دارد ولی باید گفت این مساله برای بعضی از مجریان صدا و سیما تبدیل به یک «مد» شده تا جایی که مجبورند اول برنامه «بسم الله...» بگویند ولی صریحترین اصول اسلامی درباره دیدن و ... را زیرسوال ببرند.

امیدواریم جناب فردوسی پور و مهدوی کیا و صدر و... که در برنامه قرعه کشی جام جهانی بارها وبارها به تمسخر به ماجرای عدم نشان دادن صحنه های خلاف عرف و شرع ایرانی ها اظهار نظر کردند به زودی جبران مافات کنند ولی کاش مدیران سیما اینقدر منفعل نبودند...





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: پایبندی به اعتقادات،تیمهای راهیافه به جام جهانی،ویژه برنامه،عادل فردوسیپور،تصاویر نامناسب،مغایرت فرهنگی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: